Company portal support

We are happy to help if you have any questions.

UWP has set up a Helpdesk to support your affiliated members’ use of the company portal. Please call us on 061 337 17 67 or send an e-mail to info@uwp.ch if you have any questions about the company portal.

If you have any questions about the content of the portal or how to use it, please use the e-mail function within the portal itself. This will enable us to deal with your enquiry as quickly and effectively as possible. We hope that our company portal will make it easier for your business to deal with pension issues and we look forward to your constructive feedback.

 

Frequently asked questions


Der Link zum Firmenportal funktioniert nicht

Das Firmenportal ist ab 01.01.2018 für alle Anschlüsse der UWP verfügbar. Sollten Sie ein Testnutzer sein, wenden Sie sich bitte via obenstehender E-Mailadresse oder Telefonnummer an den UWP Support.

Ich kann mich nicht anmelden / mein Login funktioniert nicht

Das Firmenportal ist ab 01.01.2018 für alle Anschlüsse der UWP verfügbar. Sollten Sie ein Testnutzer sein, wenden Sie sich bitte via obenstehender E-Mailadresse oder Telefonnummer an den UWP Support.

Ich habe keinen Yubikey erhalten

Das Firmenportal ist ab 01.01.2018 für alle Anschlüsse der UWP verfügbar. Sollten Sie ein Testnutzer sein, wenden Sie sich bitte via obenstehender E-Mailadresse oder Telefonnummer an den UWP Support.

Ich bekomme keine SMS

Das Firmenportal ist ab 01.01.2018 für alle Anschlüsse der UWP verfügbar. Sollten Sie ein Testnutzer sein, wenden Sie sich bitte via obenstehender E-Mailadresse oder Telefonnummer an den UWP Support.

Ich habe meinen Yubikey verloren

Das Firmenportal ist ab 01.01.2018 für alle Anschlüsse der UWP verfügbar. Sollten Sie ein Testnutzer sein, wenden Sie sich bitte via obenstehender E-Mailadresse oder Telefonnummer an den UWP Support.

No solution found?

Please use the contact form to get in touch and we will reply to you as soon as possible.

Login